Sportieve 360-graden samenwerking Garmin en glossy's
Met Garmin hebben we een mooie samenwerking opgezet die verspreid is ingezet over de merken Grazia, Marie Claire, Elegance en Happy in Shape en aansluit bij de ‘Dear Body’ campagne van Garmin. Het doel van de samenwerking was om de functionaliteit en nieuwe producten van Garmin te benadrukken, maar ook om inhoudelijk dieper in te gaan op wat deze producten voor je levensstijl kunnen betekenen; live a better, healthier life with Garmin.
Dit hebben we gedaan op verschillende manieren. In print hebben we uitgebreide advertorials gemaakt. Voor Grazia en Elegance hebben we de focus gelegd op stressvrij en gezond leven met de producten van Garmin. Voor Marie Claire was de insteek voornamelijk slaap, een interessant en veelgevraagd onderwerp door Marie Claire-lezeressen.
Daarnaast zijn alle advertorials ook online doorvertaald met bijbehorende social posts, sticky op de homepage en een item in de nieuwsbrief. We hebben naast de online advertorials ook nog een mooie give away opgezet met Marie Claire en hoofdredacteur Hilde heeft een test gedaan met de Garmin VenuS2 en daar op happyinshape.nl een driedelig dagboek over bijgehouden.